Domo Supercute

My photo
in a land of myth and a time of magic,the destiny of a kingdom rests on a shoulders of a young man.. his name ... merlin

Monday, 21 November 2011

blogging?

hye korang..sebenarnya tak pernah terlintas pun di fikiran untuk buat blog.
Tapi kakak si SOLEHAHWAHAB tu bagi inspirasi buat aku.aku tgok die punye blog *boleh tahan*la menarik..
beri aku masa beberapa bulan untuk belaja selok belok blog ne ok!!so,skrg ne aku ng BLOGWALKING..
tgk blog orang..mana tau dpt banyak ilham nanti kan3!tak salah kan buat macam tu kan3..hehe


besala aku kan BUDAK BARU BLAJAR berBLOGGING...ngee~whatever it is,jangan lupa beri pendapat ngn idea korang k!
*sebelum tu..aku nak ucap bebanyak trima kaseh ngn  BFF bukan BF yerr tapi BFF aku iaitu zila sebab byk      tlg aku dlm selok belok berblogging nih..=)

life is not a matter of milestones but of moments

2 comments:

Qadriah Mohamad said...

goodluck!

shamsiahmine said...

he2..ok sis..thanxs 4 always supporting me..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
orang kuat arthur_shamsiahmine.blogspot.com