Domo Supercute

My photo
in a land of myth and a time of magic,the destiny of a kingdom rests on a shoulders of a young man.. his name ... merlin

Tuesday 22 November 2011

Pelupa ka aku?

Hye korang betemu kembali pada malam yang indah nie erk..
Malam nie aku malas nak share ape-ape juz nak luahkan isi hati aku.
Rasa nak pecah je palak hotak ni..Tensen3*keluar suara upin&ipin*


nak tahu kenapa aku tensen?nak tahu tak?nak tahu tak?
ok..aku cite!!

assalamualaikum pembuka bicara..
*ok.lupekan intro aku yang skema bagai nk rak tu*

Hari ini ade sorang bebudak yang chat ngn aku lam FACEBOOK  
yang kini feymes ngn panggilan MUKABUKU.Then,seperti biase 
mestila bertanye kabar pe segale bende dan aku sebagai seorang muslimah sejati
*dalam angan-angan*pun LYN JE LER dgn perasaan yg BLURR.Bla bla bla,tibe-tibe je die tanye
"Kenal aku tak" jadi dengan slumber nye aku jawab TAK INGAT!!
Bla bla bla *bukan BLAH k* siasat punye siasat itu punye budak aku maseh wak tak ingat-ingat..
aiyoyo =.=' 

                                                        ~situasi 1~

Then,tadi ade sorang lagi bebudak.tanye bende yang same "Ingat aku tak?" dan jawapannya 
juga sama..buat kedua kalinye aku jawab "TAK INGAT"!

                                                        ~situasi 2~


betapa BLURR nye aku mase tu!aiyoyo..ape nak jadi ngn CPU otak aku ni..
kesian tengok bebudak tu.Sampai hati aku lupakan diorang sedangkan diorang masih ingat ngan aku..
ish ish ish.Tak boleh jadi ni..
pelupa ka aku?pelupa ka aku?pelupa ka aku?oh tidak!!
tensen..tensen..tensen..hilang keCOOLan dalam badan aku neh..ish3..
ok..that's all.Tu saje yang mampu aku luahkan buat mase ni..sekarang ni pun aku masih tak ingat sape
bebudak tu..lantakla =.=' so,buat korang sume..janganlah jadi pelupe macam aku..=)
~Pelupa ka aku?~







life is not a matter of milestones but of moments

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
orang kuat arthur_shamsiahmine.blogspot.com