Domo Supercute

My photo
in a land of myth and a time of magic,the destiny of a kingdom rests on a shoulders of a young man.. his name ... merlin

Thursday 29 December 2011

Aku mau kamu!

BONJOUR ET SALUT!

Hype.wazzup2.telinga ko dah berasap.

Yaw.Dah lame aku tak update blog nih.Rindu pulak.haishh=)
Ok.Sebelum tu....

 2012 dah nak datang,
Dah ready ngan azam korang?

hahaha.ni je ke yg ko mampu buat?kesian..


yah.sorry ek.aku mampu buat pantun 2 kerat jerr..BM failed woo!

hahaha.ok.Bercakap pasal azam nih.korang dah ready ke blom?haa.
Saya dah ready!Ni list2 nyerr.
*azam pun nak kene gitau ke?heh


AZAM 2012:

1.Aku nak jadi orang yang berguna.
   *jadi selame ni ko tak berguna lah yerr!haha

2.Then.kalau boleh aku nak dpt top 40 lam batch!
   chaiyokk!so blaja btul2!study smart + study hard k.
   *last exam aku dpt no.40 jerr.huaaa!

3.Aku nak masuk pertandingan FWO.huahh
   *tinggi tak azam aku!xp

4.Kalau boleh,aku nak ubah sikap aku yang suka
   main2 kpd yang serious tapi takla serious sangat sampai
   orang kat sekeliling aku naik tensen buatnyeerr.

5.InsyaAllah.aku nak mantapkan iman aku yang tak seberapa nih.
   e.g.:solat 5 waktu,tutup aurat n blablabla...
   *huaa.mampu ka aku lakukan ini semua..?

emm.rasanya tu saja yg mampu tangan aku taip skrg nih..sebab tu jeh yang terlintas
katt fikiran aku.huaa!whatever it is.yang ptg keinginan kita nak berubah kpd ssesuatu yg bih baik.
kan?ok.
that's all.bye!

BTW aku idamkan benda nih!harap next year bapak kasi beli..hee~







life is not a matter of milestones but of moments

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
orang kuat arthur_shamsiahmine.blogspot.com