Domo Supercute

My photo
in a land of myth and a time of magic,the destiny of a kingdom rests on a shoulders of a young man.. his name ... merlin

Wednesday 7 December 2011

gadget fever!

Bonjour! Salut!

nak kate demam.badan tak lah panas.
nak kate gile.tapi masih lagi normal.
nak kate demam gadget..hmm memang sah aku demam gadget!

yoh!sekarang aku tengah demam.tapi jgn risau(macam la koraang peduli pasal aku)
aku cuma DEMAM GADGET!bahaya tu.untuk perhatian korang
kat dalam tv telah dinyatakan bahwa DEMAM GADGET sedang merebak.
"Perhatian buat rakyat Malaysia.Pihak Kesihatan telah mengesahkan
 bahawa penyakit Demam Gadget sedang merebak"
Dan aku adalah salah seorang mangsanya.yaw!Jadi jagalah kesihatan korang!
ha..(jangan layan lawak aku yg tak menjadi tuh!)

Yow korang.YOU KNOW WHAT.I SAW SOMETHING COOL TODAY!
wanna know what it is?oh yeah see this!

CAMERA !




 SAMSUNG PL150






SAMSUNG ST5500



 


WARGA NIKON=P


LAPPY KU SAYANG





ASUS U BAMBOO*produk yang mesra alam*



this one is ASUS NX90

Semalam aku demam android dan hari ni kena GADGET pulak.pa2 je lah!
Amacam GADGET FEVER aku neh teruk tak?ne bru sikit je..
whatever it is COOL tak gadget yg kat atas tuh?of course it is kan?
aku nk sangat beli semua gadget kat atas tu (in my dream la) satu pun boleh la!
haha.aku tak mampu nk terang benefit kat atas tu.
just nk promote jer.kalau nak tahu lbih banyak lagi GADGET keluaran terbaru.
BELI dan TENGOK MAJALAH PC k!
ok.GTG now nak redakan demam gadget aku neh.wakaka!
bye ~

p/s : enjoy this entry although it was full of pics =)


life is not a matter of milestones but of moments

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
orang kuat arthur_shamsiahmine.blogspot.com