Domo Supercute

My photo
in a land of myth and a time of magic,the destiny of a kingdom rests on a shoulders of a young man.. his name ... merlin

Thursday, 29 December 2011

Selamat Tinggal Sayaaaaannngggggggggg!

Assalamualaikum Selamat Sejahtera Salam 1malaysia Salam 1Sarawak.
Hmm.Tik tok tik tok.,Tinggal beberapa hari je lagi nak berhijrah ke tahun 2012.
Then tak lame lagi nak masuk skolah balik.Adoyai.Gimana ini.hmm
Cuti pun blomm puas..hmm
(cuti sebulan pun tak cukup.hmm.ape nak jadi ngan budak zaman ni)

eh.kjap2.
(perasan tak bunyi aku macam agk sedih sdikit)
yerr.memang aku tgh sedih ni.Tak lame lagi nk kene balik skolah.Arghh.
Zaman peperanagan akan bermula tak lame lagi!Oh tidaaaaaaaaaaaakkk!

hmm.gonna miss my friend so much.Dahla cuti ni sekali je lepak ngan diorang.
hampehhh!
Walau raga kita terpisah jauh.tapi hati kita selalu dekat.
lalalalalalala.
*doommmmm.gedebushh.hujan turun la pulak.well~
  dah nama nye bukan penyanyi.heh~

Selamat tinggal Daro.Jumpa lagi tahun hadapan.See you next year.
*bunyi macam nak tinggalkan selama-lamanya jerr..huhuhu=(
ape2apon..
SELAMAT TINGGAL 2011,SELAMAT DATANG 2012.
tahun baru semangat baru wokkk!

Kuching.I'm comingg weii!Lavyah..
Just A short entry yaw!






life is not a matter of milestones but of moments

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
orang kuat arthur_shamsiahmine.blogspot.com