Domo Supercute

My photo
in a land of myth and a time of magic,the destiny of a kingdom rests on a shoulders of a young man.. his name ... merlin

Saturday 24 December 2011

Sejarah oh Sejarah

Bonjour!Salut!

Wahwahwah.Tak lame lagi cuti ni nak habis.Tapi homework sejarah
tak juga siap-siap.

Tiba-tiba datang satu suara yang aneh:
.
.
.
.
.
(Kalau tahu belum siap,kenape on9..shuhh2 pergi buat homework)

Wah,encik blog,sampai hati kau menghalauku.

*tsssk,tsssk*

Encik blog:Haa.Tunggu ape lagi.buat lah homework tuh.shuuhh3!

Sam         :Yer,saya tahu lah yang saye ni masih budak sekolah.Saye tahu!
                 tapi Encik Blog janganlah sampai nak halau saye daripada berblogging
                 (bercakap dalam tangisan)

Encik Blog:Ada aku kesah!Kalau aiman tak kisah,Encik Blog pun tak kesah!
                 Hahaha.

*Sam pun dengan sedihnya,membawa diri kedalam bilik untuk bertapa disana.
  Dengan erti kata lain,bertapa membuat homework,*

............................................................................................................................

APE KES AKU NIH.TIBA-TIBA JE BUAT DIALOG.

hmm.So,GTG now.nak buat Sejarah.Oh tidaaaakkkkkkk!
Menyesal aku buat last minute.Haish.Untuk korang di luar sana.Jangan
la buat homework last minute.Ok.bye -bye.
Aku nak bertapa nih.





life is not a matter of milestones but of moments

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
orang kuat arthur_shamsiahmine.blogspot.com